" De sleutel tot inzicht bevindt zich in onszelf. Tao Meng "

Bereken uw voordeel van onze ITSM-ecosysteem dienst

Deze calculator geeft u een groffe indicatie van uw mogelijke besparingen op basis van onze ITSM-ecosysteem dienst.
Dit staat natuurlijk nog los van de voordelen die niet in geld zijn uit te drukken zoals klanttevredenheid



Invoer Variabelen Aantallen Eenheden Besparing
in uren per maand


ALGEMENE GEGEVENS
Geef hier aan wat een gemiddelde medewerker per uur kost die met uw ITSM tool werkt. gemiddelde kosten per medewerker per uur die ticket updates uitvoert Euro  
Geef hier aan hoeveel tickets er per maand worden ingevoerd in uw ITSM tool. Aantal tickets per maand tickets  
Geef hier aan hoeveel klantcontacten er per maand door uw servicedesk(s) worden afgehandeld aantal klantcontacten per maand door servicedesk klantencontact  
Geef hier de gemiddelde doorlooptijd per klantcontactmoment aan Doorlooptijd per klantcontactmoment minuten  


TIJDBESPARING OP "UPDATES VAN TICKETS"
Geef hier het gemiddeld aantal updates aan per ticket die handmatig vanuit een e-mail in de ITSM tool moet worden verwerkt (inclusief het aanmaken van het ticket) gemiddeld aantal handmatige updates per ticket x
Geef hier aan hoelang het gemiddeld kost om een call bij te werken vanuit een e-mail queue Gemiddelde tijd per handmatige update minuten Uur


TIJDBESPARING OP " ZOEKEN NAAR TICKETNUMMERS "
Geef hier een percentage aan van het aantal tickets waarin het ticketnummer van de leverancier niet is ingevuld. Percentage tickets met een benodigde zoekactie %
Geef hier aan hoe lang het gemiddeld duurt om het ticketnummer van de leverancier te achterhalen Gemiddelde tijd per zoekactie minuten Uur


TIJDBESPARING OP "STATUSDISCUSSIES"
Geef hier aan hoe vaak er met de leverancier over de status van een call gediscussieerd wordt; dit uitgedrukt in een percentage t.o.v. het totaal aantal calls Percentage discussies met leverancier %
Geef hier aan hoeveel tijd het gemiddeld per call kost om de discussie met de leverancier af te ronden Gemiddelde discussietijd minuten Uur


TIJDBESPARING OP "EXTRA KLANTMOMENTEN"
Geef hier een percentage aan van het aantal extra klantmomenten als gevolg van niet goed bijgewerkte statussen (of niet goed doorgegeven statussen) Percentage extra klantcontactmomenten % Uur


TIJDBESPARING OP " ZOEKEN NAAR DE JUISTE STATUS"
Geef hier aan hoeveel tickets geen actuele status hebben als percentage van het totaal aantal tickets Percentage (extra) E-mail zoekacties %
Geef hier aan hoelang er gezocht wordt naar e-mails per call indien status niet up to date is. Gemiddelde zoektijd minuten Uur


TIJDBESPARING OP "EXTRA SYNCHRONISATIE"
Hoe vaak vindt er per kwartaal synchronisatie plaats met klanten of leveranciers omtrent de statussen van calls (bijvoorbeeld door het vergelijken van excel sheets) Periodieke sychronisatie van statussen (bijvoorbeeld via excel) per kwartaal x
Hoeveel tijd kost iedere synchronisatieslag gemiddeld Gemiddelde doorlooptijd per synchronisatie minuten Uur


TIJDBESPARING OP " VERLENGDE KLANTMOMENTEN"
Hoe vaak, uitgedrukt in een percentage van het aantal klantmomenten duurt een klantmoment langer dan normaal, als gevolg van niet actuele statussen Extra tijd aan telefoon door doorgeven verkeerde status (ontevreden klant, discussie) %
Hoeveel langer dan gemiddeld duurt het afhandelen van een klantmoment als gevolg van een verkeerde status Extra doorlooptijd per afstemming minuten Uur


Besparingen per jaar in uren
Besparingen per maand in Euro's
Besparingen per jaar in Euro's
 

Consolidated Services

Adres:

Hogelandseweg 76
6545 AB Nijmegen
Gelderland, Nederland

U kunt ons bereiken op:

026 472 00 18

Support

Mocht onze site u niet de gewenste informatie bieden, dan kunt u ook per mail uw vragen via onderstaand formulier aan ons doorgeven.

Mijn vraag online stellen
Copyright © Consolidated Services 2013 | Proclaimer
Webdesign & development by: Timeless Design